vrijdag 4 april 2014

Disney princesses nail art challenge - 5. Cinderella

Hoi allemaal!

Vandaag bracht ik de vijfde manicure voor de Disney princesses nail art challenge.
Cinderella was ons prinses deze keer.

Sziasztok!

Mára hoztam az ötödik manikűrt a Disney hercegnős körömkihívásra.
Ez alkalommal Hamupipőke volt a hercegnőnk.





Ik wilde graag mijn nieuwe Catrice Luxury Lacquers nagellaken uitproberen, dus als kleurlak heb ik ApHolo 7 van de holo lakjes gekozen. Daarna met een sponsje heb ik Holo Manolo, een andere holo nagellak aangebracht voor een ombre effect. Ten slotte stempelde ik sterren op mijn nagels, en op mijn ringvinger heb ik blauwe glittertjes aangebracht.

Nagyon szerettem volna kipróbálni az új Catrice Luxury Lacquers körömlakkjaimat, tehát alapnak az ApHolo 7 névre keresztelt holografikus lakkot választottam. Azután egy szivaccsal vittem fel a Holo Manolot, egy másik lakkot ugyanebből a kollekcióból, az ombre hatás elérésének érdekében. Végül csillagokat nyomdáztam a körmeimre, a gyűrűsujjamra pedig kékes csillámokat raktam.



Gebruikte nagellakken:

Catrice Luxury Lacquers Holomania C01 Holo Manolo (€ 3,59, Kruidvat)
Catrice Luxury Lacquers Holomania C02 ApHolo7 (€ 3,59, Kruidvat)

Max & More accessories nail stamps
Essence Superheroes 3D holo turquise glitters 03 - The Incredible

3 opmerkingen:

Njoythestyle zei

Ahh, imádom! Igazán varázslatos manikűr lett! :)))
Pusza: Reni

Szöszi zei

Nagyon szép édes manikűr lett :)

Unknown zei

Köszönöm! :)