donderdag 20 maart 2014

Disney princesses nail art challenge - 3. Mulan

Hallo!

Vandaag bracht ik weer een manicure voor de Disney princesses nail art challenge.
De derde prinses van de challenge was Mulan




Op mijn wijs - en middelvinger heb ik ombre gemaakt van drie groene nagellakken. Op mijn ringvinger heb ik een mooi glitterlak aangebraacht, en op mijn duim en pink heb ik een Essence lakje van de nieuwe collectie gebruikt. 

A mutató - és a középső ujjamra ombre festést csináltam három különböző zöld lakk felhasználásával. A gyűrűsujjamra egy zöld glitteres lakkot vittem fel, végül a hüvelyk - és a kisujjamon egy Essence lakkot használtam az új kollekcióból.




Gebruikte nagellakken:

Catrice 11 - Miss Piggy`s BF
Catrice 35 - Petrolpolitan
Essence Colour & Go 171 - galactic glam (1,69 €, Kruidvat)
Essence Effect Nail Polish 06 - party in a bottle (1,89 €, Kruidvat)
Gosh 606 Early Green (7,29 €, Kruidvat)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

A gyűrűsujjadon lévő lakk egyszerűen mesés! Nagyon tetszik a manikűr! Szép lett az átmenet! :)

Unknown zei

Köszi! :) A gyűrűsujjamon az Essence party in a bottle lakkját használtam. Én is teljesen beleszerettem! :)

Franciska zei

nagyon szuper lett, tetszik :)

mesy zei

Nagyon nagyon tetszik!

Unknown zei

Köszönöm! :)