zondag 9 maart 2014

Inspired by... The Kite Runner

Hallo allemaal!

Vanaf nu begin ik met Inspired by berichten. Dit betekent dat ik ga op elke zondag nieuwe berichten publiceren die zijn geïnspireerd door een film, boek, liedje of een andere kunstwerk.

Voor vandaag heb ik een film gekozen die heet The Kite Runner. Het is niet zo bekend, maar ik vind The Kite Runner een gezellige video. 




Waar gaat die film over? 
Nadat hij jaren in Californië heeft gewoond, keert Amir terug naar zijn vaderland Afghanistan. Hij schiet er zijn oude vriend Hassan te hulp, wiens zoon in de problemen is gekomen,
(www.biosagenda.nl)

De film is gebaseerd op het boek The Kite Runner van auteur Khaled Hosseini. Ik heb de roman ook gelezen en ik vind het interessant. Het is een boek over vriendschap en de menselijke natuur, bovendien geeft een beeld over de huidige situatie in Afghanistan.

En nu de manicure: 




Op mijn duim heb ik de vlag van Afghanistan, op mijn wijs-en ringvinger heb ik vliegers getekend. Op mijn wijsvinger zien jullie een blauwe vlieger, die een belangrijke rol speelt in het boek en ook in de film. Op mijn ringvinger heb ik de vlieger van het einde van de film geplaatst. Op mijn middelvinger en pink heb ik ombre gemaakt met blauwe en zilver nagellakken.



Gebruikte nagellakken:

Essence Colour & Go 17 - pool party
Essence Superheroes Collectie 04 - Super, man!
Essence Superheroes Collectie 05 - Wonder wow! man!
Essence Colour & Go 101 - absolute pure (1,69 €, Kruidvat)
Catrice 16 - George Blueney 
Catrice 03 - Meet Me À Paris (2,99 €, Kruidvat)
Catrice 11 - Miss Piggy`s BF 
Catrice C05 - Running Wild 
Gosh 597 Miss Minty (7,29 €, Kruidvat)
Gosh 607 Crispy Coral (7,29 €, Kruidvat)
Hema nail polish 16 (1,00 €, Hema)

Essence Tip painter 02 - natural white (ongeveer 2,00 €, Kruidvat)
Essence nail art DUO stylist

Geen opmerkingen: